Play: w tym roku wartość marki wzrosła o 43%

Play, odkąd szturmem weszło na polski rynek, nie ustaje w staraniach, aby stać się najlepszą i najbardziej rozpoznawalną siecią komórkową w Polsce. Kilka dni temu Rzeczpospolita ogłosiła swój coroczny Ranking Najcenniejszych Marek Polskich, w którym Play zajął 5 miejsce! Jak donosi na swoim blogu rzecznik prasowy Marcin Gruszka, w rankingu sieć przeskoczyła takich „starych wyjadaczy” jak Pekao oraz Plus.

Play jest w zasadzie najmłodszą marką telekomunikacyjną na polskim rynku i radzi sobie tu całkiem nieźle (nie licząc skarg innych operatorów). Jak donosi serwis my-mobile.com.pl, Play ma szansę stać się liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego już w 2016 roku! O stołek pierwszeństwa będzie walczyć głównie z Orange, a różnice między nimi będą niewielkie. Czy prognozy się sprawdzą, zobaczymy już za 3 lata.

Comments are closed.